Strony związane z hasłem 'marketing bezposredni':

    Marketing bezpośredni
  • Marketing bezpośredni »

    Marketing bezpośredni cechuje się tym, że każdy list, przesyłka bądź rozmowa telefoniczna mają ściśle sprecyzowanego odbiorcę. Ten rodzaj kontaktu wyróżnia Klienta spośród tłumu tworząc wizerunek przyjaznej firmy. Pozwala zatrzymać go na dłużej w zasięgu Twoich działań handlowych bez powtarzania co rusz wysokonakładowej kampanii reklamowej typu ATL. ATL (Above The Line) to dość wysokobudżetowa reklama za pomocą telewizji, radia, prasy oraz bilboardów skierowana do słabo sprecyzowanego odbiorcy. BTL (Below The Line) natomiast to ekonomiczny i skuteczny marketing bezpośredniopierający się głównie na indywidualnym kontakcie z konkretnym odbiorcą. O ile BTL może skutecznie działać bez ATL, o tyle ATL bez BTL jest kaleki i mało efektywny. W naszych działaniach stosujemy techniki z zakresu BTL, wierząc że jest to najlepsza forma reklamy dla naszych klientów.

    Data dodania: 23 01 2012 · szczegóły wpisu »
  • AZSoft Call Center
  • AZSoft Call Center »

    Contact Center Azsoft oferuje pełnyzakres usług telemarketingu na zlecenie z wykorzystaniem dostępnych narzędzi komunikacji: telefon, sms, mms, internet, e-mail, fax jak również przesyłka pocztowa. To nie tylko Contact Center, to Call Center.

    Data dodania: 19 06 2009 · szczegóły wpisu »
  • Wstęp do marketingu bezpośredniego w dzisiejszych czasach
  • Wstęp do marketingu bezpośredniego w dzisiejszych czasach »

    Marketing Bezpośredni jest zupełnie niezależną dyscypliną komunikacji marketingowej. Oparty jest na niezależnych narzędziach, możliwościach i sposobach, posiada własne prawa. W porównaniu z reklamą ogólną jest znacznie bardziej techniczny i ustrukturyzowany. Zawiera kilka typów postępowania, które są między sobą powiązane. Baza kontaktów, pomysł i strategia działania, stworzenie materiałów, ich profesjonalne przygotowanie,wykonanie stanowią najważniejsze rodzaje operacji w każdej operacji marketingu bezpośredniego. Pominięcie czy niesolidne wykonanie jakiejkolwiek z nich rozkłada całą projekt. Przygotowując projekt akcji reklamowej w dowolnym medium można zakładać powodzenie i przypadek, dzięki któremu dowiedziemy, że także amatorowi uda się stworzyć skutecną wersję. Tak się nie da uczynić w marketingu bezpośrednim. Wiedza, dobre podstawy i doświadczenie to trzy elementy, które wpływają na wynik każdej reklamy w marketingu bezpośrednim. Marketing bezpośredni jest rozwinięciem w porównaniu z reklamą tradycyjną. Jego najważniejsze prawa zostały wielokrotnie przetestowane i pozwalają z bardzo dużym prawdopodobieństwem zasymulować rezultaty. W reklamie tradycyjnej, pomimo testów i badań, jest to do końca zagadką aż do opracowania rzeczywistych wyników.

    Data dodania: 13 08 2011 · szczegóły wpisu »