Strony związane z hasłem 'call center':

    AZSoft Call Center
  • AZSoft Call Center »

    Contact Center Azsoft oferuje pełnyzakres usług telemarketingu na zlecenie z wykorzystaniem dostępnych narzędzi komunikacji: telefon, sms, mms, internet, e-mail, fax jak również przesyłka pocztowa. To nie tylko Contact Center, to Call Center.

    Data dodania: 19 06 2009 · szczegóły wpisu »
  • Oprogramowanie Call Center
  • Oprogramowanie Call Center »

    Systemy CallCenter Sp. z o.o. specjalizuje się w projektowaniu, realizacji oraz administracji systemów callcenter. Nasze produkty cechuje elastyczność pozwalająca na dostosowywanie się do indywidualnych potrzeb klienta. Jak działa Wirtualne Call Center? Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań umożliwia wirtualne funkcjonowanie aplikacji. Oznacza to, że serwer mieści się poza siedzibą klienta. Nasi inżynierowie zapewniają pełną jego obsługę. Nasi klienci mogą więc skupić się przede wszystkim na czerpaniu korzyści z użytkowania aplikacji. Doświadczenia w realizacji projektów pozwalają zapewnić wdrożenie i integracje z systemami CRM na najwyższym poziomie. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne, szkoleniowe oraz administracje systemu.

    Data dodania: 12 03 2010 · szczegóły wpisu »
  • Systemy Call Center
  • Systemy Call Center »

    Przedsiębiorstwo zajmuje się instalacją systemu contact center opartego na licencji open source (VICIdial Call Center Suite). VICIdial jest to bezpłatny program call center na bazie którego można zbudować fachowe Contact Center. Z powodzeniem stosowane zarówno przy tworzeniu małych, 10 stanowiskowych jak i ogromnych (powyżej 200 agentów) Call Center. Funkcjonalność systemu przewyższa wielokrotnie drogie, komercyjne rozwiązania. Na świecie funkcjonują Systemy Call Center bazujące na oprogramowaniu VICIdial. Mamy za sobą kilka funkcjonujących wdrożeń bazujących na systemie VICIdial Call Center. Koszty wdrożenia gotowego rozwiązania VICIdial Call Center są pokaźnie niższe niż większości komercyjnych produktów. Do standardowych funkcji oprogramowania call center należą: predictive dialer, IVR, obsługa kampanii przychodzących, wychodzących oraz mieszanych, detekcja automatycznych sekretarek, automatyczna dystrybucja połączeń (ACD - Automatic Call Distribution), oddzwonienia (Call Back), skalowalność na tysiące stanowisk.

    Data dodania: 04 09 2011 · szczegóły wpisu »